Answear spouští novou mediální kampaň, do roku 2024 chce svou nabídku zdvojnásobit

Answear spouští novou mediální kampaň, do roku 2024 chce svou nabídku zdvojnásobit

Původně polský módní e-shop Answear nasazuje do televize druhou vlnu své kampaně Máš Answear. Projekt, který odstartoval 4. ledna na všech 7 trzích, kde Answear působí, má za cíl rozšíření klientely.

Druhou vlnu televizní kampaně Máš Answear e-shop zahájil v pondělí 15. března. Poběží do konce dubna na české stanici Nova a na slovenské Markíze.

Náplní jsou sponzorské vzkazy od polské herečky Jolanty Janus, kterou mohou čeští diváci znát z filmu Lesson of Love, uvedeného na festivalu Jeden svět.

TIP: Aktuálně nabídka Answear čítá přes 90 tisíc produktů od 350 světových značek, jako je DesigualVero Moda či Tally Weijl.

V katalogu Answear nechybí ani oblíbené sportovní značky jako Nike, Adidas či Vans.

Manažerka pro Českou republiku a Slovensko Eva Balaštíková uvádí, že pro televizi plánují vytvořit i další spoty, které se budou vysílat celý rok. „Konceptem Máš Answear odpovídáme na otázku, kdo je náš zákazník, co od nás očekává, jak tráví svůj čas, co vyhledává,“ upřesňuje.

Spolupráce s influencery

Čas mezi druhou a první vlnou kampaně, která skončila v polovině února, Answear vyplnil spoluprací s influencery. Ti v rámci rozvoje projektu zveřejňovali na Instagramu videa, v nichž ukazovali, jak ve svém životě bourají stereotypy.

V Česku se zvláštní pozornosti dostalo blogerce Dominice Pokludové a jejímu videu o otužování či módnímu stylistovi Filipu Vaňkovi. Ten svým sledujícím odtajnil hříchy, jichž se dopouští při stravování. Slovenské uživatele zaujala tématem svoboda a kondice fitness trenérka Simona Kozerawski.

Kampaň odstartovala již v lednu

Celá kampaň Máš Answear, která je součástí přicházejícího rozvoje značky, odstartovala již na začátku ledna. A to na všech 7 trzích, kde e-shop funguje. Kromě českého e-shopu se jedná o Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Ukrajinu a Slovensko.

Kampaní Máš Answear chce prodejce oslovit všechny generace.

Oslovit má veškeré věkové skupiny od generace Z až po starší zákazníky. „Chceme být trochu expresivnější a oslovit i mladší a stylovější zákazníky, proto naše nová kampaň vyzdvihuje experimentování a zaměřuje se na zážitky a radost z hraní si s módou,“ vysvětluje Balaštíková.

Televizní reklamy diváky seznamují také s věrnostním programem Answear Club, který je jednou z hlavních předností prodejce. Láká na výhody jako Answear slevové kupóny a rychlé dodání do 24 hodin

Kromě televize a Instagramu má projekt zasáhnout rádia, Facebook, Youtube, newsletter a display reklamu. V druhé polovině roku se zaměří na relaunch mobilní aplikace a rozvoj značky oblečení Answear Lab. Prodejce se tak chce přiblížit i potenciálním zákazníkům, kteří o e-shopu doposud neslyšeli.

Vstup na burzu

V roce 2020 dosáhl Answear obratu asi 2,5 miliardy korun a celkového růstu o 33 %. Celou kampaň a tím i pokračování rozvoje umožnil vstup e-shopu na burzu na konci roku 2020. Díky prodeji svých akcií získal investici v hodnotě 260 milionů korun. 

Rozsáhlou marketingovou kampaň Answear umožnil prodej akcií na burze.

Třetina této finanční podpory má být využita na posílení marketingových aktivit. „Doteď jsme realizovali především online aktivity, avšak díky vstupu na burzu na konci roku 2020 a nově získaným prostředkům se chceme silněji soustředit na komunikaci naší značky,“ dodává Balaštíková.

Ačkoliv jsou už teď recenze Answear velice pozitivní a zákazníci si v nich chválí široký výběr zboží, do roku 2024 chce prodejce sortiment zdvojnásobit. Měl by se tak přiblížit konkurenčnímu Zalando, Zoot a About You.

Publikováno: 04. 04. 2021

Copyright © 2024 Slevove.cz. Všechna práva vyhrazena | Nakódoval Leoš Lang