Wish – registrace krok za krokem

Wish – registrace krok za krokem

Wish.com patří mezi velká online tržiště sdružující obchodníky s módou, kosmetikou, různými doplňky, příslušenstvím k elektronice a dalším zbožím. Aby bylo možné se podívat na kompletní nabídku produktů a případně vytvořit objednávku, je třeba se na Wish registrovat. Brouzdat nabídkou internetového obchodu Wish bez registrace nelze a nakupovat pochopitelně také ne. Registrace na Wish je naštěstí snadná a zabere pouhých pár minut. Jak na to?

Nákupy z Číny lákají čím dál více zákazníků z celého světa. Důvodem je především velký výběr zboží za nízké ceny, poštovné zdarma a snadná reklamace. Wish a některé další čínské e-shopy, například oblíbený AliExpress, jsou pro nás atraktivní také díky možnosti překladu do češtiny.

V češtině lze na Wish komunikovat i s pracovníky zákaznického servisu. Pokud se tedy vyskytne nějaký problém, ať už při registraci nebo v některém z dalších kroků objednávky, lze jej poměrně snadno řešit.

Některé e-shopy nemají možnost přepnout své stránky do češtiny. V tom případě nastává otázka, jaký překladač použít? U strojového překladu je vždy dobré překlad ověřit i online slovníkem.

Jak se zaregistrovat na Wish?

Nyní se už pojďme podívat na to, co registrace na Wish obnáší. Jak již bylo řečeno, nakupovat ani procházet nabídkou internetového obchodu Wish bez registrace není umožněno – e-shop zákazníka hned po načtení stránky vyzývá k vytvoření zákaznického účtu.

Formulář pro registraci se objeví ihned po příchodu do e-shopu.
Formulář pro registraci se objeví ihned po příchodu do e-shopu.

Registraci na Wish lze provést třemi způsoby – pomocí Facebooku, e-mailu nebo účtu Google. V našem případě volíme registraci přes e-mail. Kliknutím na tlačítko Sign Up registraci dokončíme a můžeme procházet jednotlivými kategoriemi zboží, popřípadě produkty vyhledávat pomocí okna pro vyhledávání.

Chce-li zákazník přepnout Wish do češtiny, může tak učinit v Nastavení svého osobního účtu. Také je možné ve svém profilu rovnou vyplnit kontaktní informace, lze s tím však počkat až do první objednávky.

Po přihlášení jsou zákazníkům zpřístupněny různé užitečné funkce.
Po přihlášení jsou zákazníkům zpřístupněny různé užitečné funkce.

Součástí osobního profilu jsou různé užitečné funkce, které nákupy na Wish usnadňují. Zákazník si například může přidávat produkty na wishlist, sledovat průběh objednávky, kontaktovat zákaznickou podporu či si vyzvedávat bonusy za provedené nákupy.

Tyto bonusy se připisují v rámci věrnostního programu Wish. Za každý nákup nebo recenzi uživatel získává body a za ně pak slevové kupony na celý nákup. Již příznivé ceny na Wish tak mohou být ještě příznivější.

V sekci Nastavení si lze změnit doručovací údaje a také nastavit upozornění na následující události:

  • Změna stavu objednávky
  • Slevové a reklamní akce
  • Ceny (dárky, odměny, kupóny)
  • Aktualizace
  • Naskladnění zboží

Zákazník si může vybrat, zda chce zmíněná upozornění dostávat e-mailem, pomocí mobilní aplikace Wish nebo si je nepřeje vůbec.

Zákazníci si mohou zvolit, jaká upozornění chtějí dostávat.
Zákazníci si mohou zvolit, jaká upozornění chtějí dostávat.

Po vytvoření zákaznického profilu už nic nakupování nic nebrání. Jednotlivé kroky objednávky jsou díky tomu, že je Wish v češtině, stejně snadné jako samotná registrace.

A jak je to s bezpečností nákupů na Wish? Je Wish podvod nebo ověřený e-shop? Wish lze jednoznačně považovat za solidní e-shop v tom smyslu, že neokrádá své zákazníky. Existuje však několik věcí, na které je třeba dát pozor. Jedná se zejména o kvalitu zboží a velikosti oblečení.

Kvalita produktů Wish často odpovídá nízké ceně a je proto více než vhodné objednávat pouze produkty, které mají kladné recenze od ostatních zákazníků. Problémům s velikostí oblečení se dá snadno předejít, dodržujeme-li stejné zásady, jako například u velikostí oblečení na AliExpress. Budeme-li se řídit uvedenými pravidly, ušetříme čas za případnou reklamaci zboží.