eObuv reklamace a vrácení zboží – návod

eObuv reklamace a vrácení zboží – návod

eObuv je internetový obchod zaměřený na dámskou, pánskou a dětskou obuv. Kromě toho nabízí také pásky, kabelky, šály a další doplňky. Tento e-shop původem z Polska se pyšní nabídkou více než 450 známých značek. Jak probíhá eObuv reklamace zboží? Kolik dní má zákazník na vrácení produktu, se kterým není spokojený?

eObuv.cz nabízí širokou škálu stylové a zároveň pohodlné obuvi mnoha známých značek. Mezi ty patří například Gant, Lacoste, Puma, Nike, Tommy Hilfiger a další. Tento český e-shop dále nabízí značkové hodinky, módní doplňky, ale také doplňky pro obuv. Zákazník si tak k botám může rovnou přikoupit i impregnaci nebo různé krémy na boty.

eObuv je k nalezení i na módním portálu Glami, který může pomoci najít slevy a výprodeje u mnoha značek. Kromě eObuvi jsou na Glami nalezení také boty české značky Weinbrenner, boty obchodu Footshop a další produkty mnoha módních řetězců.

Využijte slevový kupón eobuvsleva, který poskytuje slevu 250 Kč pro nákupy nad 2 500 Kč.

Uplatnit slevový kupón zde >

Zákaznice zde najdou elegantní polokozačky na podpatku, které mohou zkombinovat s lehkým cardiganem a trenčkotem navrch. Pánové si zde mohou zase vybrat každodenní pánskou obuv, která zajistí pohodlí a styl zároveň. Pro děti zde čeká široká nabídka šněrovacích bot, ale i bot na suchý zip.

eObuv nabízí také outdoorovou obuv, kterou zákazníci mimo jiné naleznou i na e-shopu Jack Wolfskin. Sportovní obuv však nabízí také známé Sportisimo. Přestože eObuv disponuje širokou nabídkou, je dobré mít v paměti alespoň pár alternativních e-shopů v případě nespokojenosti.

eObuv reklamace

Někdy se může stát, že s botami či jakýmkoliv jiným zbožím bude něco v nepořádku. V takovém případě je samozřejmě na místě reklamace zboží. Dvouletá záruka se vztahuje na každý zakoupený produkt, a to i na zboží zakoupené během slevové akce. Jak probíhá eObuv reklamace?

Prvním krokem je vyplnění reklamačního formuláře, který je k nalezení na webu eObuvi. Do něj musí zákazník vyplnit následující informace:

  • údaje zákazníka, informace o výrobku
  • důvod reklamace výrobku
  • popis reklamovaného zboží
  • způsob řešení reklamace – výměna za nové zboží, vrácení peněz či oprava zboží

Tento formulář spolu s fotodokumentací reklamovaného zboží je pak nutné zaslat na e-mailovou adresu tohoto obchodu. Reklamace bude na základě zaslaných dokumentů vyhodnocena a zákazník bude o jejím posouzení informován e-mailem.

Pokud bude reklamace vyhodnocena jako opodstatněná, musí zákazník zaslat zásilku se zbožím na vlastní náklady. Zásilku je možné zaslat buď prostřednictvím České pošty nebo společností PPL. Reklamovat zboží na eObuv.cz je možné pomocí tohoto odkazu.

Po obdržení zásilka v reklamačním centru bude zboží buď opraveno nebo vyměněno. V případě, že zboží nelze opravit ani vyměnit, bude následovat jiné řešení v podobě snížení ceny apod. Reklamace na eObuv.cz je vyřizována do 30 pracovních dnů od obdržení zásilky s reklamovaným zbožím.

Prvním krokem reklamace na eObuv.cz je vyplnění reklamačního formuláře a následná fotodokumentace reklamovaného zboží.
Prvním krokem reklamace na eObuv.cz je vyplnění reklamačního formuláře a následná fotodokumentace reklamovaného zboží.

eObuv se svojí nabídkou dámských, pánských i dětských bot může obout celou rodinu.

Přejít do e-shopu eObuv zde >

eObuv shop – vrácení zboží

Pokud zákazníkovi dorazí poškozené zboží nebo zboží v neodpovídajících rozměrech, může zákazník toto zboží vrátit. Na vrácení zboží na tomto e-shopu má zákazník 30 dní. Vrátit zboží je možné buď zdarma nebo na vlastní náklady. Jak probíhá eObuv vrácení zboží?

Nejprve je vracené zboží nutné zabalit a vložit do krabice s vyplněným formulářem o vrácení. Tento formulář je k nalezení na stránkách e-shopu. Poté zákazník musí na stránkách e-shopu eObuv zabývajících se vrácením zboží kliknout na zelenou ikonku Proveďte vrácení zboží.

Na vrácení zboží na tomto e-shopu má zákazník 30 dní.
Na vrácení zboží na tomto e-shopu má zákazník 30 dní.

Existují různé způsoby vrácení zboží, které závisí na tom, jakým způsobem zákazník obdržel svou objednávku. Jedná se o následující způsoby:

  • vrácení prostřednictvím České pošty
  • vrácení prostřednictvím Zásilkovny
  • vrácení prostřednictvím kurýrní služby PPL

Pokud byla objednávka doručena Českou poštou, může zákazník zboží vrátit stejným způsobem. Takové vrácení zboží je zdarma. To samé platí i v případě vrácení zboží pomocí Zásilkovny. V případě obdržení zásilky skrze službu PPL se zboží vrací stejným způsobem na vlastní náklady.

Peníze budou zákazníkovi vráceny v rámci 3 až 5 pracovních dnů. Vrací-li zákazník více produktů, může je dát všechny do jedné zásilky. Je dobré pamatovat na to, že vrácení zboží nemůže proběhnout skrze zaslání zásilky na dobírku. Peníze budou zákazníkovi vráceny stejným způsobem, jakým byla uhrazena objednávka.

Přišlo zboží v nepořádku? Nesouhlasí rozměr, barva či model?

Využít reklamace a vrácení zboží na eObuv.cz >

eObuv reklamace – recenze

Také e-shop eObuv je diskutovaným tématem na internetu. Názory na tento e-shop je možné najít v různých diskuzních fórech, ale také na webech, které jsou přímo založené na hodnocení různých e-shopů. Mnoho recenzí je k nalezení také na Heuréce. Jak si vede eObuv.cz?

Na portálu emimino.cz jsou recenze na eObuv vcelku pozitivní. Najdou se samozřejmě i zákaznice, kterým tento e-shop nevyhovuje, převažují zde však pozitivní komentáře. Nutno však podotknout, že tyto komentáře jsou již pár let staré, a nemusí tak být aktuální.

Mnohem aktuálnější hodnocení nabízí zbozi.cz. Zde jsou k nalezení komentáře a hodnocení zejména z letošního roku. eObuv má celkově na tomto webu hodnocení necelé 2 hvězdičky z 5. Převažují zde negativní komentáře a to i co se reklamace a vrácení zboží týče.

eObuv má na zbozi.cz celkové hodnocení necelé 2 hvězdičky z 5.
eObuv má na zbozi.cz celkové hodnocení necelé 2 hvězdičky z 5.

eObuv vrácení zboží – recenze

Na webu dtest.cz je vidět celková nespokojenost zákazníků s tímto obchodem, kterou je možné vydedukovat z velkého počtu stížností. Tyto stížnosti datují zpět až do roku 2016, celá řada stížností je však z posledních dvou let. Zákazníci si nejvíce stěžují na nedodané zaplacené zboží a zamítnuté reklamace.

Zákazníkům také vadí nereagování obchodu, komunikace v polštině a neochota vrátit peníze. Další stránkou, na které probíhá hodnocení tohoto e-shopu, je srovname.cz. Zde je v momentální době téměř 200 recenzí tohoto e-shopu, z nichž 63 je negativních. Celkové hodnocení je pouhých 2,5 hvězdiček z 5.

Negativní hodnocení zde sklízí opět reklamace zboží, která bývá povětšinou zamítnuta. Opět se zde objevují komentáře kritizující zamítnutí reklamace v polštině. Opakují se komentáře zdůrazňující špatnou komunikaci. Zákaznický servis i včasné doručení jsou zde hodnoceny katastrofálně.

Negativní komentáře pokračují i na webu Heuréka.cz. Zde si však obchod překvapivě vysloužil 4,9 hvězdiček z 5 a 97 % spokojenost zákazníků za posledních 90 dnů. Celkově zde pozitivní komentáře převažují nad negativními a zákazníci si chválí zejména velký výběr a také rychlost doručení.

Zejména v diskuzi na Heuréce je však situace opačná. Zákazníci si opět stěžují na nekvalitní zboží, zamítnuté reklamace z důvodu “špatného používání bot” a celkově ztracené peníze. V této diskuzi zákazníci eObuv nedoporučují.

V diskuzi na Heuréce si zákazníci často stěžují na nekvalitní zboží a zamítnuté reklamace.
V diskuzi na Heuréce si zákazníci často stěžují na nekvalitní zboží a zamítnuté reklamace.

Vypadá to tedy, že eObuv.cz je slušným e-shopem s širokou nabídkou zboží a přívětivými cenami. Pokud však dojde k nějakému problému, zdráhá se tento e-shop jednat férově. Z recenzí vyplývá, že je zajisté možné najít lepší obchod se spolehlivějším jednáním a odpovědnějším zákaznickým servisem.

Publikováno: 02. 11. 2020

Štítky:

ReklamaceSlevový kupón

Copyright © 2020 Slevove.cz. Všechna práva vyhrazena | Nakódoval Leoš Lang