Gate e-shop – jak na vrácení zboží a reklamaci?

Gate e-shop – jak na vrácení zboží a reklamaci?

E-shop Gate prodává oblečení pro muže, ženy i děti včetně různých bytových doplňků. Co si však počít v případě, že zákazníkovi zakoupené zboží nesedí? Dá se zboží vrátit či reklamovat? A jak vrácení a reklamace na Gant probíhají?

Gate se specializuje především na prodej módního oblečení a bytových doplňků, stejně jako například Zoot, či v případě bytových doplňků e-shop 4home.

Kromě e-shopu provozuje Gate také několik prodejen, na kterých si lze zboží prohlédnout osobně. Jak postupovat v případě, že zboží zakoupené online zákazníkovi nesedí či se poškodí?

Na e-shopu s módou Different lze využít slevu 15 % s kódem EXTRA15.

Slevový kód je možné využít zde >

E-shop Gate – podmínky vrácení zboží

V případě, že zákazník obdrží zboží, se kterým není spokojen a nechce si jej nechat, má právo daný výrobek či výrobky vrátit. Musí tak ovšem učinit do 14 dnů od obdržení zásilky.

E-shop Gate se specializuje na prodej oblečení pro muže i ženy.

Výrobky, které zákazník vrací, musí být odeslány nepoškozené, nenošené a v původním stavu. V případě, že tomu tak není a na zboží bude zákazníkem poškozeno, upraveno, či jinak snížena jeho hodnota, má prodejce nárok na vrácení pouze části peněz za daný výrobek nebo výrobky.

TIP: Spokojenost zákazníků s obchodem mohou prozradit recenze na Gate shop.

Nicméně existují také případy, kdy zakoupené zboží vrátit nelze. Jedná se především o zboží, které bylo zabaleno, zákazníkem použito a z hygienických důvodů již nelze vrátit. Může se jednat například o kosmetiku.

TIP: Mezi prodejce kosmetiky patří také například Yves Rocher, Dermacol či Krása.cz.

Na kosmetiku se mohou podmínky na vrácení zboží lišit.

Zákazník se může rozhodnout o zrušení objednávky ještě před tím, než ji obchodník odeslal. V tomto případě je třeba kontaktovat obchodníka. Tím pádem nebude muset zákazník platit náklady na dopravu spojené s vrácením zbožím.

Gate e-shop – jak vrátit zboží?

Možností, jak vrátit zboží zakoupené na e-shopu Gate, je několik. Jednou z nich je využití funkce vrácení zboží, která se dostupná přímo na stránkách e-shopu.

TIP: Zdarma lze vrátit zboží na e-shopu About You.

Pro využití této možnosti je nejprve třeba vyplnit formulář, jehož odesláním je obchodník uvědoměn s přáním zákazníka zboží vrátit. Následně e-shop zajistí kurýra, který zboží převezme.

Náklady na dopravu ovšem hradí zákazník. Částka mu bude odečtena od obnosu za vrácené zboží. Podobně tomu je u reklamace a vrácení zboží na Zootu či u vrácení zboží Shein.

K vyřízení vrácení zboží zajistí e-shop kurýrní službu.

Další možností je zaslání písemného oznámení nebo jeho osobní doručení na jednu z adres, které jsou uvedené v obchodních podmínkách na stránkách e-shopu.

Reklamace na e-shopu Gate

Pokud zákazník obdrží vadné zboží, nebo se na zakoupeném výrobku projeví vada později, má právo zboží reklamovat. Výrobek lze reklamovat do 24 měsíců od jeho převzetí.

TIP: Široký sortiment z oblasti módy nabízí také e-shopy jako jsou Gant či 50style, či Different.

Existuje více možností, jak reklamovat zboží.

Zákazník nemá právo na reklamaci v případě, že před koupí výrobku o jeho vadě věděl a byla mu na něj poskytnuta sleva. V opačném případě má právo žádat buď o opravu, slevu či výměnu zboží. V případě, že nelze zboží i po opravě dále používat, může zákazník odstoupit od kupní smlouvy.

Jak reklamovat zboží na e-shopu Gate?

Podmínky reklamace jsou podobné, jako v případě vrácení zboží. První z možností, jak vadné zboží na e-shopu Gate reklamovat, je použití funkce „Reklamace“, dostupné přímo na stránkách e-shopu. Vadné zboží převezme kurýr, kterého zajistí obchodník.

Pokud je reklamace posouzená jako oprávněná, uhradí náklady na dopravu prodejce.

Další z možností je zaslání nebo doručení zboží na adresy uvedené v obchodních podmínkách e-shopu. Obchodník nejpozději do tří dnů podá informace o vyřízení reklamace. V případě, že je reklamace zboží posouzená jako oprávněná, hradí náklady na dopravu prodejce.

Publikováno: 26. 03. 2021

Štítky:

Reklamace

Copyright © 2021 Slevove.cz. Všechna práva vyhrazena | Nakódoval Leoš Lang