Zaful reklamace – vrácení zboží

Zaful reklamace – vrácení zboží

Zaful je jedním z čínských e-shopů, který mimo jiné láká své zákazníky na velmi nízké ceny, slevové akce a spoustu dalších výhod. Mnoho zákazníků objednává přes čínské e-shopy už řadu let a nemohou si je vynachválit. Jsou ovšem i lidé, kteří se nákupů zboží z Číny obávají z důvodu špatné kvality zboží a případné reklamace zboží či vrácení zboží. Jak tedy probíhá reklamace zboží na Zaful nebo vrácení zboží na Zaful? To vše nabízí tento článek.

Zaful je čínský e-shop, který nabízí široké spektrum módy, obuvi a módních doplňků. Nákupy z Číny jsou pro mnoho zákazníků velkým lákadlem, ale někteří se jich snaží vyvarovat z důvodu případné reklamace z Číny.

Zákazník má na Zaful možnost získat 15 % slevu při registraci.

Nakupovat zboží na Zaful se slevou 15 % >

Občas se může stát, že u objednaného zboží nesedí zákazníkovi velikost nebo je jiná barva produktu, než byla uvedena na e-shopu. Velmi oblíbenými produkty jsou Zaful plavky, Zaful šaty či Zaful mikiny.

TIP: Všeobecně, nejen u e-shopů, je důležité pamatovat na tipy, na co si dát pozor u reklamace zboží.

Jak se vyhnout reklamaci

Jak se vyhnout reklamaci na Zaful je možné již před samotným nákupem. Kupující si totiž může jednoduše ověřit, jaká je kvalita nabízeného produktu od ostatních uživatelů, kteří již produkt zakoupili. U každého produktu je totiž k dispozici hodnocení zákazníka v počtu hvězdiček, slovní hodnocení a je zde i prostor pro reálné fotografie produktu.

K dispozici jsou na Zaful i hodnocení zákazníků s reálnými fotografiemi.

Recenze od zákazníků jsou dostupné jak na webovém prohlížeči v počítači, tak i v mobilní aplikaci Zaful. Je tedy možné pročíst hodnocení jak na počítači, tak i v telefonu. Veškeré informace a recenze jsou k dispozici zde.

Jak postupovat při reklamaci na Zaful

Někdy se může stát, že zákazníkovi přijde poškozené zboží, špatná velikost či barva zboží nebo zboží nedorazí vůbec. Jaký je tedy postup v případě, že přijde takto vadný kus?

  1. Je možné do 14 dnů vrátit zboží na Zaful bez udání důvodu. Stačí pouze poslat zboží zpět a v případě splněných podmínek pro vrácení zboží na Zaful, dostane zákazník své peníze zpět. Zaful zákazníkovi proplatí i poštovné, které zaplatil při odeslání zboží.
  2. Do 30 dnů je možné zaslat zpět poškozené zboží, zboží, které nesedí nebo zboží, které prostě zákazník nechce. Stačí pouze vyplnit formulář na Zaful ohledně vrácení zboží a poté zboží zaslat zpět. Jakmile prodejce zboží obdrží, zašle zákazníkovi dle jeho požadavků nové nebo vrátí peníze.

Zboží zakoupené na Zaful lze vrátit do 14 až 30 dnů, dle zákazníkových požadavků.

Veškeré informace o vrácení zboží jsou dostupné zde >

Na Zaful.com je popsaný více podrobný návod, jak na reklamaci zboží na Zaful či vrácení zboží na Zaful.

Při reklamaci zboží na Zaful je ovšem nutné, aby znal zákazník ale základní znalosti angličtiny. V případě, že by neporozuměl, je možnost využít nějaký z překladačů z angličtiny a poté mít Zaful česky. Například Geekbuying reklamace je jednodušší, neboť e-shop nabízí přepnutí do češtiny.

Co nelze reklamovat na Zaful

U některého zboží není možná reklamace nebo vrácení zboží na Zaful. Jedná se o následující produkty (z hygienických důvodů):

  • spodní prádlo,
  • plavky,
  • kosmetické výrobky,
  • masky a ochranné prostředky.

Dale také není možné vrátit položky, které obsahují nevratné známky a není možné vrátit ani dárky zdarma k nákupu.

Zaful nabízí široké spektrum módy pro všechny věkové kategorie.

Prohlédnout nabídku Zaful zboží je možné zde >

V případě, že zákazník obdrží nějakou nežádoucí položku u zboží a rozhodne se, že již zboží nechce nebo ho chce jen vyměnit, je možné tuto skutečnost nahlásit do 30 dnů od obdržení zboží za částečnou náhradu nákladů za produkt.

Je vždy nutné, aby měl zákazník na paměti i to, že u veškerých objednávek platí DPH a clo pro zboží z Číny.

Publikováno: 09. 08. 2020

Štítky:

Jak nakupovatRecenzeReklamaceSlevový kupón

Copyright © 2020 Slevove.cz. Všechna práva vyhrazena | Nakódoval Leoš Lang