Geekbuying – reklamace zboží

Geekbuying – reklamace zboží

Čínský e-shop Geekbuying je oblíbeným prodejcem elektroniky. Kromě základního vybavení, jako jsou počítače, telefony a domácí spotřebiče, prodává chytré hračky, outdoorové vybavení nebo zabezpečovací systémy. Geekbuying dbá na vysokou kvalitu svých produktů a těší se velké spokojenosti zákazníků. Přesto se ojedinělé může stát, že dorazí jiné než požadované zboží nebo že bude zásilka poškozená. Jak v takových případech postupovat? Jak probíhá na Geekbuying reklamace?

Reklamace zboží z Číny bývají někdy problematické. Přispívá k tomu i fakt, že jsou ne všechny čínské e-shopy v češtině.

To naštěstí neplatí při Geekbuying nakupování. Ten má český jazyk ve výběru přímo na svém webu Geekbuying.com. Stejnou výhodou disponují i reklamace na AliExpressu a reklamace na Wishi.

Geekbuying nakupování je velmi snadné díky automatickému překladu do češtiny.

Možnost nakupování na Aliexpressu v češtině či na Ebay v češtině velmi usnadňuje a urychluje nákupy z Číny. Nastavení této funkce zvládne každý. Jedná se o automatický překlad, který je nutno brát s rezervou. K základnímu porozumění však jistě postačí.

Geekbuying reklamace ovšem vyžaduji i písemnou komunikaci s e-shopem. Ta musí probíhat v angličtině. V tom si lze dopomoci online překladači z angličtiny.

E-shop Geekbuying nabízí možnost přepnutí do desítek jazyků.

Nakupovat na Geekbuying v češtině je možné zde >

Geekbuying reklamace je nekomplikovaná a probíhá rychle a bez problémů. Kromě zboží chybného nebo poškozeného lze vracet i produkty, s nimiž nakupující není spokojený.

Geekbuying poskytuje také roční záruční lhůtu v podobě opravy zboží. Podrobné informace o reklamaci zboží z Geekbuying včetně potřebných formulářů a mailových adres se dají najít webu Geekbuying.com.

Doručení poškozeného zboží z Geekbuying

Dojde-li k poškození obsahu zásilky při doručení je nutné do sedmi dnů kontaktovat zákaznický servis Geekbuying. Pokud je poškození objednávky vidět už před rozbalením, lze zažádat u přepravní společnosti o potvrzení s razítkem.

Společně s fotografiemi vady a informacemi o problému je potřeba toto potvrzení poslat na mailovou adresu zákaznického servisu Geekbuying. Ten po ověření případu zajistí náhradu v podobě nového zboží nebo vrácení peněz (zvolí si zákazník).

Může se stát, že obal je v pořádku a až po rozbalení se ukáže, že produkt nefunguje. V takovém případě se postupuje stejně, jen se nezasílá potvrzení od přepravní společnosti.

Je důležité detailně popsat, jak se produkt chová a co je na něm špatně. Po ověření informací Geekbuying zajistí náhradu vrácením peněz nebo novým zbožím. Více informací o vrácení poškozeného zboží na Geekbuying je k dohledání na tomto odkazu.

Doručení a případné vrácení zboží z Geekbuying.com probíhá zcela bez problémů.

Nakupovat spolehlivě s Geekbuying >

Chybějící nebo špatné zboží v zásilce z Geekbuying

E-shop Geekbuying žádá zkontrolování obsahu a hmotnosti objednávky před podepsáním jejího převzetí. V případě problémů odkazuje na zákaznický servis, který reklamaci Geekbuying vyřídí. E-mail by měl obsahovat následující:

  • číslo objednávky a kód produktu (SKU number)
  • jasné fotografie vnějšího balení, nálepky na něm, váhy balíku a dodaného zboží

Poté stačí vyčkat na zpětnou vazbu e-shopu. Ten situaci vyhodnotí a nabídne případnou kompenzaci. Vrácení peněz za nedodané zboží lze žádat i při Ebay reklamaci.

Nespokojenost se zbožím z Geekbuying

E-shop Geekbuying umožňuje v případě nespokojenosti vrácení zboží do 14 dnů. Produkt musí být zcela nepoškozený a vypadat jako nový. Například při Zaful reklamaci je možné takové zboží vracet až do lhůty 30 dnů.

V tomto případě je zákazník povinen uhradit poštovné za zaslání zpět. Následně je možné nechat si vrátit peníze v plné výši, nebo si vybrat jiné zboží.

Více o vrácení zboží z e-shopu Geekbuying do 14 dnů je možné najít ZDE.

Geekbuying posyktuje na produkty roční záruční lhůtu.

Roční záruční lhůta na zboží z Geekbuying

Geekbuying nabízí na zboží roční záruční lhůtu, začínající dnem jeho dodání. Záruka má podobu bezplatné opravy poškozeného produktu.

V případě nefunkčního či poškozeného zboží je potřeba kontaktovat zákaznický servis s tzv. ticketem, který se dá najít na webu Geekbuying.com. Ticket musí obsahovat následující informace:

  • detailní popis problému (co se stalo, kdy, jak)
  • číslo objednávky a kód produktu (SKU number)
  • informace o tom, co už bylo provedeno při pokusu o napravení problému
  • jasné fotky nebo video ukazující poškození

Poté je nutné počkat na ověření informací Geekbuying Support Teamem a potvrzení bezplatné opravy. Až poté lze zboží odeslat, a to na své náklady. Poštovné za opravený produkt hradí Geekbuying.

Geekbuying patří k ověřeným čínským prodejcům.

Nakupujte kvalitní elektroniku na Geekbuying >

Veškeré vrácené zboží je prověřováno technickým týmem. Pokud se nedá opravit, Geekbuying nabídne alternativní řešení.

Záruka se nevztahuje na:

  • základní desky počítačů, baterie a obrazovky
  • přirozeně poškozené zboží vlivem času a pravidelného používání
  • zboží poškozené nebo špatné použité zákazníkem (v takovém případě se záruka okamžitě stává neplatnou a zákazník nemá nárok na jakoukoliv kompenzaci)

Poslední bod se týká konkrétně případů, kdy zákazník zboží poškodí při pokusu o jeho opravu, odstraní nebo upraví části produktu, použije produkt jinak, než je určeno, nebo pokračuje v užívání poškozeného produktu.

Proces kompenzace na Geekbuying

Proces výměny zboží trvá 2-7 pracovních dní ode dne přijetí původního produktu. Konkrétní doba záleží na stavu skladu.

Ke zpracování požadavku vracení peněz si Geekbuying vynahrazuje 3-6 pracovních dní ode dne přijetí vráceného produktu. Dále doba vrácení peněz záleží na způsobu platby.

  • PayPal: asi 48 hodin
  • platební karta: 7-14 pracovních dní (konkrétně to závisí na typu karty apod.)

Oprava trvá 15-30 pracovních dní v závislosti na konkrétním produktu a na dostupnosti náhradních dílů.

Nabídka e-shopu Geekbuying

Jeden z mnoha důvodů, proč se nakupující na Geekbuying vrací, je široký výběr. E-shop nabízí zboží v následujících kategoriích:

  • chytrá domácnost a zahrada (kuchyňské spotřebiče, fitness stroje, osvětlení, robotické vysavače,…)
  • telefony a příslušenství (značky Huawei, Xiaomi, OnePlus, Apple příslušenství,…)
  • počítače, tablety a příslušenství (ultrabooky, herní počítače, klávesnice,…)
  • sport a outdoor (elektro kola, kempování, outdoor kamery,…)
  • spotřební elektronika (sluchátka, bluetooth reproduktory, paměťové karty, nabíječky,…)
  • TV boxy a mini PC (TV boxy Android, mini PC Windows, doplňky a příslušenství,…)
  • hračky a koníčky (hračky na dálkové ovládání, drony…)
  • nositelná zařízení (chytré hodinky, chytré náramky,…)
  • zabezpečovací systémy
  • automobily a motorky (osvětlení, doplňky,…)

Kromě výše zmíněného prodává Geekbuying levné oblečení z Číny včetně batohů, šperků a hodinek. Kompletní nabídku Geekbuying si lze prohlédnout zde >

Recenze na Geekbuying

Někteří se obávají podvodných e-shopů a k nákupům zboží z Číny bývají skeptičtí, obzvlášť co se elektroniky týče. Nakupování na Geekbuying se ale rozhodně není potřeba obávat, neboť patří k ověřeným čínským e-shopům.

Své dodavatele e-shop Geekbuying vybírá velmi pečlivě. Kvalita zboží stojí na prvním místě. Jeho důvěryhodnost potvrzují i velmi pozitivní zákaznické Geekbuying recenze.

Na recenzním portálu Trustpilot.com dostal Geekbuying už přes 11 000 hodnocení a jejich průměr činí 4,1 hvězdiček z 5. 73 % zákazníku udělilo nejvyšší možný počet.

Zákazníci Geekbuying si chválí kvalitu zboží, ceny i zákaznický servis.

Nakupující oceňují, že se Geekbuying řadí k nejlevnějším čínským e-shopům s elektronikou. Příznivé ceny produktů bývají často ještě snižovány výhodnými slevami a akcemi.

Celý proces nákupu je podle recenzentů velmi jednoduchý a dodání rychlé. Zákazníci jsou velmi spokojeni s doručeným zboží a kladně hodnotí jeho kvalitu.

Jako u každého obchodu, i u Geekbuying se ojediněle objevují záporné názory. Na čem se však shodne většina hodnotitelů je spolehlivý zákaznický servis, který v případě nespokojeností a komplikací vyjde vstříc. V krajních případech nabídne Geekbuying reklamaci.

Zvolit k nakupování Geekbuying je rozhodně dobrou volbou a není na místě obávat se o svoje potíže.

Publikováno: 02. 11. 2020

Štítky:

RecenzeReklamace

Copyright © 2020 Slevove.cz. Všechna práva vyhrazena | Nakódoval Leoš Lang